Stress och vimseri

Försöker få i ordning packningen, det men det går sådär. Det blir ju lätt att jag överpackar, eller så får jag ångest över nåt jag skippat. Vi måste ju få plats i bilen också.
Samtidigt ser hemmet förjävligt ut. Men det får då vara för denna gången. Får hoppas på att det städat sig när vi kommer hem om en vecka.

Egentligen skulle jag varit hemma och packat mer idag, men jag var först på stan och handlade lite kläder. Supernödvändigt, eller?
Sedan for vi till Svanparken och Sommarjippot där. Gick tipsprommis, tittade på fåglar, loppis och käkade en korv tillsammans med Stina. Trevligt!
Åkte sedan och fixade med bilstol i mamsis bil och blev kvar där över middan. Kom hem vid ca 18.15 och har mest grejat med packningen sen dess. Men det går ju inte alltid så smidigt med lilla hjälpredan. Hon satte tillbaka grejer i skåpen igen.

På tal om lill-älskling verkar det inte gå någon nöd på henne efter hundincidenten tidigare i veckan. Hon stod ca 2 meter ifrån en nästan likadan hund som var ute efter henne utan att säga ett pip eller reagera alls. Kanoners!


Nåja, back to business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0