Frånvaro

Min lilla blogg är lite tom nuförtiden, ja jag vet att jag mellan varven tar långa bloggpauser. Hade faktiskt velat göra en ny blogg. Är inte riktigt nöjd med denna. Helst inte namnet på´n. Jaja vi får se.

Ledig helg. Jag försökte övertala Emsan att vi skulle sova länge idag. Jojo vi vaknade 5:45. Alla tiders! Men jag gav mig f*n på att vi skulle ut på stan i alla fall, trots att hon började gäspa redan kl 8. Hon var lite på tvären när vi skulle iväg, men vi hade fikat lite och kom oss ut iaf. Men när vi gick in på 'domus' började gnället. (Lekparken hägrade) Nåja, mutade henne med lite lördagsgodis så gick det väl ok.

Handlade ögonfransböjare, har inte anv sen tonåren men fick nån idé att jag skulle ha en nu. En mascara fick också följa hem.
Men det var ju lindex och vårjacka till Emsan vi skulle titta på. Men fy farao vad trångt det var! Skitjobbigt. Och alla jackor är ju så himla tunna, vill ha en med lite foder. Nog för att det är tänkt man ska ha mer under, men ändå.
Irrade runt en stund innan jag gav upp och vi gick hem. (Men en liten mindre trevlig paus i stormen i lekparken)

När jag kom hem shoppade jag på Lindex shop-online. Det blev 3 par byxor. Ville ju passa på att utnyttja rabatterna som går ut i morgon och så hade jag ju presentkort på 300:-

Dessa jeans till mig. Gillade bakfickorna. Och så ser de lite högre ut så man kan trycka in fläsket ;) Återstår bara att se om dom passar, alltid svårt med jeans. Men jag har bestämt att dom SKA passa!


Till Emilia



Denna tyckte jag var skitsnygg. Synd bara att det var från barnavd. och nuförtiden ryms jag inte ens i 170 :(
Nu borde jag passa på att vila när E gör det, men det ÄR så skönt med lite (vaken) egentid. Och hon är extra gnällig/mammig/TROTSIG nu. Fast finast i världen ändå såklart. Men mamma blir så tlött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0