Gissa vad?

Jag har börjat mitt nya liv igen. Haha. För sjuhundrafemtielfte gången. Det går bra än så länge. Jag har stått emot många frestande frestelser. Även skurit ner avsevärt på bröd o sånt.
Nu skulle man orka ta sig och träna också. Men det är alltid så mycket annat som kommer ivägen. Typ livet. Jobb & barn.
Känner mig ganska stressad för det mesta, så det känns lite för mycket att orka ta sig iväg oftast, men å andra sidan kanske det är det jag behöver?

Idag ska i allafall jag o T iväg på bowlinghallen och träna lite inför kommande kommunmästerskap. Det ska bli så kul. Det är väl ca 3 år sen jag var med sist, och då var jag preggo, denna gång kanske jag kan slå klackarna i taket. (Måste bara hitta klackar- till middan/festen efteråt, ska inte bowla i klackar-tror jag!?!)


www.gojane.com


Kanske nåt sånt? Haha, jag som knappt kan gå med några centimeters klack. Skulle stå på näsan efter 3 steg.

Näpp nu grejja lite innan vi styr mot malmivaara.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0