Egna schemat.

Ja, jag missade ju liksom att det skulle vara färdigt i morgon. Men iofs fick vi mail om det i fredags, så nog var det kort om tid ändå. Nåväl. Eftersom jag var personlig assistent idag och hade 2 timmars rast, så tänkte jag att JAAA då hinner jag knappa in schemat på bemanningsenheten!
Jo pyttsan. Då fungerar inte dataprogrammet för schemaläggning. GAAAAH säger jag då och sliter mig i håret. Nåja, får försöka hinna med på rasten i morgon. För i morgon ska det ju vara klart! Hoppas det funkar då.
Fast jag har ju suttit o skrivit för hand och räknat timmar. Så det borde ju gå snabbt att få in det i burken.

Min chef kollade min ansökan och tyckte den var snygg och bra. Hoppas det ger större chans till tjänst! Jag skickade till och med med ett foto. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0