Jag vill ha!



Dessa vill jag ha från skopunkten. Jag hade ju inte tänkt köpa något till mig själv denna månad, men kanske borde slå till nu så det inte blir som förra vintern när jag stod skolös när det blev kallt. Men om de verkligen är varma eller mer höstvarma det kan man ju aldrig veta. Snygga iaf. Men när man ändå ska beställa därifrån känns det ju som att man 'borde' välja nåt annat par också, för då blir det ju rabatt. Har några jag funderar på, men det blir ju några hundra till.

Hade lovat mammas kompis att beställa ett par till henne, men när jag bestämt mig 2 dar senare var ju hennes stl slut :/
Nu är jag ju rädd att min stl tar slut i denna modell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0