Känns lite bättre

Men det är väl för att jag blundar.


Nåväl idag är en ny dag. Med handledsont. Lilla Sanne har gjort dumt igår och snickrat ett sånt där ajabaja-smycke, ett sånt som jag inte riktigt klarar av. Ändå var det bara ett armband. Sk*t och pannkaka!

Nu hade jag velat sätta igång med lite fix här hemma, ser för hemskt ut. Nya soffan är på plats. It's enormous! Men är det inte den ena som sover där, så är det den andra. Den ena hade visst väldigt ryggont, kanske soffan inte var så bra att sova i, så han kom smygande till sängen? :P
Den andra kan ju sova hur länge som helst, tonåringar ni vet ;) Men här är friden slut om en timme eller så. Moahahaha.

Bild kommer om vi någon gång får ordning på torpet. Känns avlägset.

Men nu är det i alla fall OKTOBER! Hantverksmässa om 8 dar! Kalas om 22 dar :) Sista RP-dagen om 31 dar (eventuellt).

Längtar till allt förutom det sistnämnda. Det ger mig bara ångest!

Och nu ska jag inte sitta vid datorn för handledens skull. Blir mest att skriva med vänster, jobbigt. Måste vila den andra så jag kanske klarar av att göra klart lite juveler innan nästa helg.

So long!

Kommentarer
Postat av: fröken v

Stor kram på dig! Vi får ses en annan helg och hoppas du får din efterlängtade ordning snart :-)

2011-10-02 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0