Chocolat brownie

Jodå. Klev upp på vågen idag. -4 hekto sa den. Jag vet att det kan variera från dag till dag, men jag vill ju gärna tro att det beror på mitt mera sunda leverne.

Idag har jag varit på afro och skakat lite rumpa, det var svettigt. Tina körde hårt med oss. Väl hemkommen sövde jag lillskruttan, som med sin ynkligaste lilla röst sa - myyysa mammaaaa! Jovisst myste vi en stund på soffan och hon somnade på några minuter när jag pillade i hennes hår.
Sen var det dags att pilla i mitt eget hår. Ner i färgbyttan bar det, så nu ska jag tydligen ha en nyans som heter Chocolat brownie- eller mahognybrun med koppar på svenska. Tycker inte alls det skulle betyda samma sak egentligen...
Nåväl, jag är ännu blöt så jag vet inte hur det blir. Usch, jag som hatar att gå och sova med blött hår, men jag har inte nåt val, förutom fönen och det ska jag bespara håret denna gång.

Ska väl ta min träningsvärk och gå och sova. Bröstmusklerna är det som värker. Huga. Men dom behövde nog det och mer därtill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0