Dag för dag

Jag har faktiskt skött mig bra i flera dagar nu. Ur nyttighetsperspektiv. Men ikväll var jag sååå sugen på nåt, men jag gav mig tusan på att det skulle kännas bättre sen om jag låter bli. Jag lät bli och det känns super.

Det har ju dock inte blivit någon träning, men jag har ju varit till massör/kiroraktor igår och fick strikta order om att ta det lugnt någon dag. Och det behövs, för jag är riktigt mörbultad. Hade massor med låsningar som hon fick lös både i rygg och nacke. Skönt!
Bara träningen kommer igång så är jag övertygad att jag kommer bli som en ny människa.

Men nu behöver jag min skönhetssömn, så med det säger jag godnatt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0