Morgonstund...

Halv 7 nångång vaknade min väckarklocka, men det kändes som att klockan på väggen skulle vara 04 eller något i den stilen. Nu är morgonfikat undanstökat och det är målarverkstad.

Jag kom hem vid 23-tiden igår efter att ha varit på prom med kusin V samt druckit te och surrat en massa. Väl hemkommen upptäckte jag att blåsan jag fick i söndags efter prom med kusin J hade gått sönder och det blodade lite. Hade tydligen lyckats sätta plåstret på snedden så det hade gjort mer skada än nytta tror jag :/ Det var inte skönt kan jag lova. Helst inte under min handspritbehandling.

Dagen bjuder på lite ego-aktiviteter som frissan. Men det blir bara lite toppning, hade velat sätta nån slinga i nån häftig färg i underhåret. Eller ja den hade kunnat vara så 'häftig' som ljusbrun/mörkblond också. Men jag har ju inte beställt tid för det, så det får väl bli en annan gång.

Jag beställde ju faktiskt en löshårs-slinga som skulle vara 'vinröd' men den var mer som min gamla egna hårfärg. Trist! 



 Hoppsan. höll på glömma bort att publicera, haha. Fastnade på tradera och kollade mera löshår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0