Slut!

Jag är slut som artist känner jag. Jag o pigan har varit i farten sen 10, eller ja då gick jag till folkets hus och fick kod till dörren och lite info när vi ska ha loppis där i morgon. Sen hem och grejsa med lunch osv. Iväg till 'domus' o köpa lite mjölk, sen till mamma och få lite vuxet sällskap och så rotade vi fram lite mer loppisgrejer.
Då var klockan nästan 17.30 och hungriga som tusan. Försökte ringa Sibylla, inget svar såklart-for dit och köade i säkert 30 min med trött Emilia i famnen i omgångar då hon var jättetrött eftersom hon sovit i bilen, och hungrig på det.
Borde inväntat R och lämnat henne hemma. Nåja kallt som f*n var det i alla fall. E hade ju iaf lite bättre kläder på än jag. Tur det. Helst med tanke på att hon redan är krasslig.



Nyss har jag sprungit 3-4 vändor till bilen med prylar, tappade räkningen. Men än är det grejer kvar här hemma och i vagnsförrådet. Bara 5 grader ute så jag pälsade på mig, frusen som jag var, men nu är jag överhettad. Pjuh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0