Söndag, strax måndag.

Nej, det blir nog inget Tidno i veckan. Kanske till helgen? Har massa att göra här hemma. Vi ska dels och kolla någon tv-möbel i vitt, och så har jag lite annat jag vill hinna med. Jag hade ju dessutom en så hemsk dröm om Tidno i natt.
'Jag och Emilia skulle på skogspromenad efter odlingsvägen, då hör vi en massa oljud, barn som gråter/kvider i plågor och en massa metalliska ljud, var som att dom blev torterade på något vis. Fort gick vi åt andra hållet, rädda som tusan och vågade inte hjälpa barnen fast vi (jag) ville, E förstod ju inte riktigt vad som hände. Fick förklaringen att ljuden kom från idrottsarrangemanget vid tallbackaskolan. Men sen insåg jag att det bara var en undanflykt, för tallbacka var ju flera mil bort!'  
Ångestladdad dröm!

Nåväl, planen för i morgon är iaf att åka på EM och ev Möbelhuset och kolla möbler, sen åka till mamma och hälsa på/träna lite på crosstrainern. Varför inte göra två flugor på smällen? ;)


Denna har vi hittat på em.com som vi gillar


Nåväl. Nu har jag suttit här alldeles för länge. Trött som bara den, eftersom E bänglat i natt och jag drömt mardrömmar och haft svårt att sova. Hoppas jag får sovmorgon i morgon! Snälla söta älskling, sov!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0