Onsdag 8 februari

Just betalat 12 149 kronor till kommunen. Har väntat och väntat på inbetalningskortet men nu kom det igår änteligen! Så nu är det ur världen. Hade ju fått lön i december fast jag inte skulle. Men nu såg det tomt ut på kontot istället. :/
Igår var jag ju och shoppade loss på stan med T. Blev en vårjacka till älskade lilla E, fyndigt och bra med massa rabatter. Sen mindre rolig shopping på apoteket. 598:-
Fikade på Oscars också. Men herranjesos vad slut jag var sen. Tur jag fick middag serverad när jag kom hem. Å alla barnen var hemma redan :)
Hade sån värk i benen igår + trötthet, om det då är förkylningen eller annat vet jag inte. Alla verkar ju mer eller mindre förkylda. E fick återgå till dagis igår, skönt. Hon har varit lite rastlös här hemma med mig som inte orkar så mycket. Och att bara vara hemma är ju inte kul.


Såhär snygg ska E vara till våren! Från kappahl.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygg jacka, som en karamell! Jag har skaffat softshell jackor åt pojkarna, måste beställa nå svarta överdragsbyxor också. Vet inte varifrån, brukar ta från Lindex men de går ju hål på så fort. Känns sjukt och planera vårkläder redan nu men jag brukar vara ute så sent och i maj har ju alla överdragsbyxor sålts slut för i övriga Sverige är de ju lite före.. Här är det förkylt och jag är såå less på det mesta... kram o krya på dig Sanne..

2012-02-09 @ 12:43:28
Postat av: Sanne

Jo, det är lika att vara ute i god tid. Jag ska också söka efter några svarta överdragsbyxor till E. Har haft lindex 'vanliga' byxor sist, undra om FIX håller bättre? De är ju iaf bra mycket dyrare. Kanske kappahl har några också, kollade aldrig det. Men har iaf inte råd denna månad :/

2012-02-09 @ 23:10:52
Postat av: Veronica

Fix är för dyrt för mig, blir ju 900 kr då jag måste ha tre par, det är ju typ halva min lön efter all vab.. :´( Vill helst hitta byxor för max 200 kr paret. Ellos, HM kanske har?

2012-02-09 @ 23:19:59
Postat av: Sanne

Jag tycker också egentligen att FIX är lite för dyrt, men i det stora hela blir det billigare än att besälla då jag bara behöver ett par och det gärna slinker ner ett å annat i varukorgen vid beställning.

2012-02-13 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0