Tröstshopping

Så sitter jag och klickar igen. Hittade lite på HM. Igen.

Bäst är nog att klicka ner sidan. Igen.

Jag har haft en kanondag idag. Först promenerat i finvädret till och från jobbet, härligt. Har inte promenerat så långt på evigheter. Blev ju minst 50 minuter totalt. Ryggen blev ond o trött, men det ska jag råda bot på med mera motion. Kanske man skulle våga simma några längder i veckan?

Efter jobbet åkte vi till mamma och var ute i finvädret. tessan kom dit och vi for på lite socialt umgänge på coop :P ja åsså lite handling och paketuthämtning förstås.

Tillbaka till mor för middag. sen hem innan läggdags för den lilla. Men innan läggdags shakade (hur stavas det?) jag och gumman loss till waka waka med shakira m.m
Vi hade även gjort oss fina i teskedsgummanfrisyrer ;)

Ja sen grusades ju lyckan av andra omständigheter...

Nåja, bara borsta av det jobbiga för i morgon är en ny dag med nya möjligheter. Ska på kalas och ev loppis, i omvänd ordning.

kanske en prom?

Kommentarer
Postat av: Imre

Hoppas du får en fin dag idag utan en massa grus.

2012-03-24 @ 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0