2 år ses sist och fitnessutmaning

Oj vad tiden går. Var  ju snart 2 år sedan jag skrev något sist. Mycket har hänt och jag har smått funderat på att ta upp det här med bloggandet igen.
 
Vet inte riktigt var jag ska börja, men tänker i alla fall att jag kommer skriva en del om min hälsa. Den har det varit lite si och så med, men nu har jag tagit tag i träningsbiten och det känns så himla bra. Taggad till tusen! Det är nu 2 månader sedan jag återupptog träningen och jag vill bara mer och mer.
 
Idag har jag startat på en fitnessutmaning, varit på introduktion och gjort en kropps-scanning. Och hör och häpna jag hamnade i kategorin 'normal'! Förvånad? Ja faktiskt. Trodde muskelmassan iaf skulle vara under medel.
Nu har jag ju inte varit på uppföljningen men lite hum fick jag ju där och då. Och om 30 min ska jag på uppföljning med min coach Karin. Efter det blir det Zumba. Dit följer kusin A denna gång. Kul med sällskap ibland, trots att jag helst annars tränar själv.
 
Dags att hoppa i paltorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0