TIsdagsTabata

Jaja, mycket träningsprat här nu, jag vet. Men det är mycket det som upptar mitt liv just nu, och det är rena uppåttjacket. Jag blir så glad ända in i själen (nåja en bra bit iaf) av att träna, och jag känner ju faktiskt mig starkare. Främst i rygg och handleder som varit problemområden, om någon sagt till mig  för några månader sedan att jag skulle göra fler än 3 armhävningar hade jag skrattat dom rätt i ansiktet och trott dom tappat förståndet.
Klarade ju 12 st på fyspasset förra veckan, och sedan dess har jag armhävat 3 ggr och då med ca 30 st per gång. Inte i ett kör men med 3 set.
 
Just nu har vi tjejstund här hemma, ganska skönt. Karlen i all ära, men ibland behöver man andhämtning från varann, eller bara vara själv hemma. Så snart blir det mys och sagoläsning, jag och pigan var på biblioteket för första gången någonsin i går så vi har lite nytt att plöja igenom. Sen kan man ju fråga sig varför vi inte varit tidigare, av rädsla att tappa bort nåt? Lathet? Inte tänkt på stället. Nåja nu är det ändring på det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0