VAB

Nu blev det så att jag fick ta första VAB-dagarna för i år. Typiskt att donnan skulle bli sjuk denna vecka, vi skulle ju och leka i hoppborgar då borgarkungen är i stan. Tur jag inte nämnt någonting om det.
 
Blir ju tyvärr dåligt med träning när man måste vara hemma, fick ställa in yogan igår, men när pigan somnat tog jag och körde ett 40-minuterspass hemmaträning. Det fungerar ju det med. Men är så sugen på skidåkning nu!
Skitbra att det finns så mycket 'gratisträning' man kan utöva. Det behöver ju inte kosta skjortan. Helst denna månad när jag är fattigare än någonsin. Ska till och med sälja på en loppis nästa helg. Så nu när jag är hemma så ska jag ta och rota fram lite skrot vi inte behöver eller ledsnat på.
 
 

Bilder från senaste turen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0